Ruilen en retourneren
Je hebt bij ons 30 dagen bedenktijd. Toch van gedachten veranderd? Geen probleem. Stuur het product zo compleet en netjes mogelijk in de originele verpakking naar ons retour.
Retouradres:
Lampencompleet
Etruskenweg 34a
5349 AZ Oss
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het pakket kan worden verstuurd met alle gewenste pakketdiensten. Wanneer je je bestelling ongebruikt, onbeschadigd en op tijd retour stuurt in de originele (onbeschadigde) verpakking ontvang je binnen 2 weken het aankoopbedrag terug. Je artikel omruilen voor een ander artikel kan uiteraard ook.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
- Maak je retour klaar in de originele, onbeschadigde verpakking en stop er een kopie van de bestelling bij waarop duidelijk het ordernummer op staat. Let op! Wanneer er geen ordernummer bekend is kan dit grote vertraging oplopen in de retour afhandeling.
- Plak de doos dicht met (doorzichtige) tape. Gelieve geen ducktape of andere soorten tape gebruiken die de doos kunnen beschadigen.
- Maak een label aan bij een vervoerder naar keuze en plak deze op de doos.
- Geef het pakket af bij de vervoerder en bewaar het verzendbewijs goed.
- Retourzendingen zijn voor eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom altijd naar het verzendbewijs en bewaar deze goed.
- Heb je nog andere vragen omtrent jouw retour? Neem contact met ons op via onderstaand formulier, via de contactpagina of bel 0412 - 785 102
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
- Neem contact met ons op via onderstaand formulier, via de contactpagina of bel 0412 - 785 102.
- Geef aan wat je wilt ruilen en de reden hiervan.
- Wij adviseren je vervolgens hoe je jouw bestelling het snelst kan retourneren.
- Na ontvangst van het pakket sturen we het nieuwe artikel op. Ook bij ruilen geldt: vanaf €24,95 worden bestelling gratis verzonden. Onder dit bedrag worden verzendkosten gerekend.
- Retourzendingen zijn voor eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom altijd naar het verzendbewijs en bewaar deze goed.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Je ontvangt het aankoopbedrag terug via de door jou gebruikte betaalmethode. Dus heb je bijvoorbeeld betaald via iDeal, dan boeken we het geld terug op je rekening. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken na ontvangst van de producten/bestelling
Krijg ik de verzendkosten ook terug?
Alle bestelling boven €24,95 worden gratis verstuurd en daarvoor heb je geen verzendkosten betaald. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst onder de €24,95 worden alleen de verzendkosten terugbetaald wanneer je de complete bestelling retour stuurt.
Verkeerd artikel ontvangen?
Neem contact met ons op en we zorgen dat je z.s.m. het juiste product ontvangt.
Mijn artikel is beschadigd of kapot geleverd, wat nu?
Ook dan helpen we je graag. Neem contact met ons op en we helpen je z.s.m.